Sivut

tiistai 17. elokuuta 2010

10 minuutin muodistus, osa 2

No okei, meni varmaan pikkusen yli 10 minuuttia koska kuminauhan pujottaminen on niin rasittavaa. Mutta siis hame jonka olen joskus ommellut vanhasta lakanasta. Aika tylsä mutta kangas on niin ihana! Tein kuminauhakujan helmaan (jota olin vähän lyhentänyt myös). Nyt se on putkilo jossa on kuminauha molemmissa päissä xD



BTW, mun uusi tukka! (suoraan kampaajalta tultu, en osaisi itse laittaa sitä noin) Leikkasivat taas laatikko-otsatukan kun en tarpeeksi selkeästi osannut vääntää rautalangasta että EI laatikko-otsista! Noh, äkkiähän se kasvaa ja voin sitten vähän keittiösaksilla pyöristää.


Värikin on uusi (itse värjäsin, en maksa niin yksinkertaisesta hommasta kenelläkään senttiäkään) mutta ei näy ensimmäisessä kuvassa koska siinä on värit vähän pielessä. Tässä on se värikin sitten ja nuo yo-yo kukkaset ompelin tänään myös. Nekin vaatekaapin kätköistä. En viitsi edes mainita että mistä ne on tehty 8D Ei niistä varmaankaan hiuspinnejä ole tulossa, kunhan kuvasin. Ärh tota otsatukkaa! En ymmärrä että miksi taas leikkasivat tuollaisen!


Olenpas ollut tuottelias. Välttelen selkeästi muita hommia...

4 kommenttia:

  1. Mä tykkään tosta otsatukasta, olkoonki sitte laatikko :P

    VastaaPoista
  2. Mä en, karsee laatikko! :D Mut nopeesti se siitä kasvaa vähän sekaisemmaksi.

    VastaaPoista
  3. Ihana muodistus!
    (eikä tuo tukkakaan paha ole)

    VastaaPoista
  4. Tintin: Kiitos :) Ja kyllä tuo tukkakin tuosta ajan kanssa...

    VastaaPoista